Dilekata123 Aranızda uykudan uyanıp ellerin yanması acı ile kaşıntı bir arada olan var mı acile gittim birsey yapamayacaklarını söylediler buna çözümü olan varsa yardım etsin lütfen
27ozlem Dilekata123 ben de 21+3 ellerimin üst kısımlarında aşırı kuruluk var hatta kızarıyor sanki soğukta kalmış gibi sürekli krem sürüyorum ama aynı devam ediyor bir tanıdığım b12 eksikliğinden oluyor dedi ben de doktoruma sorucam gittiğimde
ilkin41 Dilekata123 malesef ödemden kaynaklı şişme ve deride gerilmeden dolayı kaşıntı ve acı oluyor. Bol su için yürümek iyi geliyor ve soğuk suyla yıkamak ben ayrıca kantaron yağı da sürüyorum o da iyi geliyor.
Zehra-12455 Dilekata123 benim malesef tüm vücudum kaşınıyor ya bazen kolarımda küçük sivilceler çıkıp sönüyor sonra 😑
anapanda12 çok geçmiş olsun başıma gelmedi bilemiyorum ama nemlendirmek yada bi duş almak belki fayda verir ben muhtemelen kantaron yağı sürerdüm elime ayağıma
Dilekata123 27ozlem yarın için randevu aldım uyuz diye korkuttular ama apikobal diye vitamin var onu kullanıyordum yan etkilerinde bu yaşadığım herşey var muhtemelen sebep olan o ilaç Allah yardımcımız olsun aynı sorunları yaşıyoruz
Dilekata123 ilkin41 bende kantoron duydum ama herşeyi doktora bildirin dedikleri için artık korkar oldum balık yağı falan takviyesi alıyor musunuz günde 2 lt fazla su içiyorum ama nafile