hayallliiim Arkadaşlar su gelir gelmez doğum oluyormuu siizn nasıl oldu Suyum geldi şimdi doktor evde bir saat yürü hareketleri takip et haberleşelim dedi sizin nasıl oldu sancım çok az şimdi yürüyorum su gelir gelmez doğum olmuyormuydu
Selma64 hayallliiim hayır su gelir gelmez doğum olmaz. Suyun gelmesi demek artık suyun işlevini yitirmiş demektir. Sakin kal, duşunu al işlerini hallet ondan sonra gidersin doktora. En az 3-4 saat zamanın var daha. Sağlıkla kavuşursunuz inşallah 💕
Patito__ hayallliiim yok cnm hemen dogum olmaz acilma sonra baslar sanci glcek dha duzenli sanci olck sonra dogum. Rabbim kolaylik versin. Saglikli olun ins ikinizde
Naazli hayallliiim su geldikten sonra 24 saat içinde bebeğin doğmuş olması lazım. Suyun tek önemli noktası bu. Öteki türlü doğumun hızlı yada yavaş ilerlemesi tamamen kişiye bağlı birşey
gbdl2023 hayallliiim sabah 10 da suyum geldi kahvaltı ettiğim için 4te sezeryana alındım erken doğumdu benim hemen doğum olmuyor ama takipte kalmak gerek
hayallliiim Selma64 aminnn evde yürü dedi doktor 5 15 de geldi daha fazla ve uzunda sürebilirmi sancım çok aman aman yok
hayallliiim Patito__ amin canımmm sancım aman aman yok yürü dedi doktor su gelince çocuk için sıkıntı yok demi
Cdlmeryem hayallliiim bir gün kadar beklenir rahat olun sancilariniz hafif de olsa varmis, duzene girecek ve siddeti artacaktir
Patito__ hayallliiim bnm suyum geldi suni sanciyla 8 saa falan sonra dogm oldu ama bnmki erkrn dogumdu herkesin degisiklik gostereblr