Hanife61 biz şuan 39 haftalık olduk bebeğimiz iki hafta önde gidiyordu geçen gün depremden korktum bebek hareketleri olmayınca kontrole gittim makat geliş dedi ama korkudan olabilir bir hafta bekle dedi ben geç mi kaldım acaba sezeryan için eğer yine makat geliş derse geç kalmış olur muyuz normal doğum istiyordum şimdi gelsin de nasıl gelirse gelsin diyorum