Merhaba kızlar 27+1im dün akşamdan beri böyle 1-2 saat arayla düzensiz kasılmalarım oluyo bebeğim karnımın sağ altına toplanıyo taş gibi oluyo ve adet sancısı çekiyorum resmen 15-20 saniye kadar sürüyo kendini ittirirken akıntım geliyo istemsiz bu haftalarda normal mi sürekli aynı yere toplanıyo bastırıyo kendini bacak arama bacaklarıma vuruyor ağrısı sonra düzeliyo 1-2 saat sonra yine aynısı oluyor bu yalancı sancı mı başka bişey mi benim haftamda bunları yaşayan başkası var mı