Emay24 37+4 deyim ve belimde Ağrı var fakat bugün bütün gün ayakta olduğum için ona yoruyorum ama bugün çok şiddetli sanki alttan çıkıcakmış gibi baskılıyor beni elimle tutuyorum bazen :D korkudan normal mi bu sizce cuma günü muayenede açıklık yoktu
Edafmo Emay24 ağrıların geçiyorsa endişelenme kuzum. O ağırlık baskı hissi de normal, haftan ileri de bebiş iyice ağırlık yapmaya başlamıştır. Kanala girmiştir belki🌼
Edafmo hayallliiim kuzum ben suyum gelerek doğuma girmediğim için bilgim yok o konuda, gördüm ama o yüzden bişey yazmadım o posta