Tugcecv Ben 34. Haftadayım sürekli aktif olarak işlerimi yapamıyorum. 1 ay sonra doğumum var ev sahibi evi satacakmis ve eve bakmaya geleceklermis ilgilenenler şimdilik sorun değil ama doğumdan sonra eve akrabalarımı bile istemedim 40 çıkana kadar yabancı insanlar girsin hic istemiyorum çok üzülüyorum bu duruma. Nasıl çözeceğim bunu? 😥
Tubag1 Tugcecv hiç sıkma canı herşey areş pahası kim bilir kaça satıyor evi hemen alıcısı çıkmaz gönlün rahat olsun stres yapma hiç
selinsmother Tugcecv istediği zaman evi gezdiremez haftada 1 gün belirliyorsunuz sadece o gün gezdirebilir.
Ahsenn031013 Tugcecv sen bir gün belirliyosun ev sahibi ona göre ilan veriyor Doğum yapacağın için 40ın çıkana kadar da eve kabul etmeme hakkın var kanunen
Cayvarmiya Tugcecv hemen satamaz benimki de üç ay önce satacam dedi hala satacak alan olmaz hele ki deprem vs oldu 😔 insanlar ev almaz şu an . Ve haftada bir gün sen belirliyorsun o saatte geliyorlar istedikleri saatte değil canım benim üzülme
Tugcecv Tubag1 her seye dava acmaya calisan biri adam hamileligim boyunca sürekli ottan boktan dava açmaya çalıştı hep stresli gecti hamileligim doğum olacağını biliyor hala rahat bırakmıyor ki 5 yıldır oturuyoruz kira düşük cevreye göre %100 arttirmak istedi biz olmaz diyince gidip senetten dava açtı biz ispat edince kiraları ödediğimizi dava açacağız dediğimiz icin geri çekti korkudan
Tugcecv Mutlulukkk benim belirlediğim gün ve saatlerde geliyorlar biliyorum da bu adam da en ufak seyde gidip dava acmaya çalışan biri. Hamileliğim boyunca stres yaşadım sürekli onun yüzünden doğumdan sonra da stres yasamak istemiyorum
selinsmother Tugcecv ay benim ev sahibimde böyleydi hiç uzatmadım direk çıktım huzurum yerine geldi 1 hafta taşınma süreci çok zor oldu onun haricinde daha mutluyum
Tugcecv Cayvarmiya keske hemen satsa da kurtulsam en azından 6 ay daha oturur çıkar giderim bizle uğraşmaya çalıştıkça stres oluyorum
Tugcecv selinsmother ya benim 2 düşüğüm olduğu icin bunu riske atmadı doktorum pek çalışamadim rapor verdiler maasim catir catir yatiyor olsaydı gozumu karartir çıkardım bi doğurup toplanayım su duygusalligi atayim ben yapacağım seyleri biliyorum onlara
KayraKuzusu Seni cok iyi anlıyorum bende 18 haftalık hamileyim ve kiradayım,ev sahibim evden cıkarıyor bizi,günlerdir yaşadığım stresi anlatamam. Allah bu insanlara vicdan merhamet nasip etsin,mal hırsımdan gözleri dönmüş
defneemom KayraKuzusu kiz ben 34 haftaligim 1 ay icinde evi bosaltmami istedi gecen pazar😂 sinirden guluyorum bir haftadir
Tugcecv defneemom bizi de çıkarmaya çalışıyor başından beri kiramizi ödediğimiz icin cirkinlesmeye basladi. Sacma sapan davalar açmaya çalışıyor bütün hamileligimin icine etti yani elin adami
KayraKuzusu defneemom senin durumun daha zor allah yardımcın olsun kuzum allah akıl fikir versin ev sahibine pislik insan
efeninannesiii_ Tugcecv evini göstermek zorunda değilsin bu senin en doğal hakkın. Müsait olmadığını söyler geri çevirirsin.
Tugcecv efeninannesiii_ dogurayim bi toparlanayim çıkacağım zaten ben bebeğimi doğumu dusunecekken surekli bunlari dusundum tum hamileligimde ya
KayraKuzusu Mutlulukkk inan hiçbir fikrim yok kiramızı günü gününde yatırırdık her koşulda haklı cıkmamız gerekiyordu ama işte 😔