Bende bagi neo aldım. Henüz kullanmadık. Tercih etme sebeplerim; hafif olması kolay kapanması, çift yönlü olması, kaliteli olması. Kafamı karıştıran şey ise çocuğun oturacağı yer biraz gözüme küçük geldi. 2 yaştan sonra kullanabilir mi bilmiyorum. Kafası tenteye değebilir gibi geldi. Yaşayıp göreceğiz… benim kullanımım açısından en iyi bu model geldi o yüzden tercih ettim.