Hilal1403 Joie litetrax 4 bebek arabasına bakıyoruz kolay katlanması portatif olmasını beğendim ama kararsızım bu markayı kullanan memnun olan varmı?
Udemet Hilal1403 ben kullanıyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. Tek elle katlayıp açabiliyorum kapanınca büyüklüğü de ideal bagaja rahat sığıyor
MadameHappy34 Joie Tourist Signature Edition Bebek Arabasını aldım oto koltuğu ile birlikte daha kullanmadık 5 gün önce geldi hafif ve tek el ile kapanıp açıla bilen yer kaplamayan bir model biz beğendik.
Hilal1403 Udemet öneriniz için çok teşekkürler modelin tek elle kapanması portatif olmasını bizde çok beğendik tayinciuiz büyük hantal bir araba istemiyoruz