Saaareeee Arapçayı iyi biliyorum ve elizan sadece ezan demek. El- ezan, şeklinde açılır. Yani ‘uzaktan duyulan ezan sesi ‘ çok yanlış bir anlam. Sadece ezan da ne kadar mantıklı bilmiyorum, İnternette her yazana güvenmeyin derim, yine de siz bilirsiniz 🌸