ednurr55 Sabahtan beri belimden beri sağ kasığıma ve bacağıma vuran ağrıyla cebelleşiyorum üstüne basamıyorum gece saat kaç oldu geçmedi parol aldım ama geçmiyor tabiki 19+4 hamileyim
Ozlem77 ednurr55 sıcak duş alın suyu bacağınıza tutun sizi az da olsa rahatlatır Birde kan tahlillerinizi sağlık ocağında yaptırın magnezyum düşük olabilir normal bi durum ama bence
Ay92 ednurr55 Aynı şekilde benimde sancı giriyor sağ bacağım komple kökten oturamıyorum yuruyemyorm daha önceleri yoktu 1 aydır var napicam bilmiyorum 26 haftalık gebeyim
Deryana ednurr55 cesaretin varsa üst bacaklarından ayak ucuna kadar soğuk buz gibi su tut o soğuğu hisset kan dolaşımını hızlandırır iyi gelir bol bol su iç
ednurr55 Ozlem77 biliyorum normaldir muhakkak duşa girip çıktım biraz geçmişti başka çözüm var mı diye sormak istedim arttığı için teşekkür ederim
Ozlem77 ednurr55 ara ara böyle ağrılar olur yastık kullanabilirsiniz bacağınızın arasına katıp öyle uyuyun kalıcı olmaz ama geçer kısa sürekli ağrılar olur vücudunuzda o dönemde ama geçer daha erken çünkü geçmiş olsun canım
Ay92 ednurr55 doktora soyledim ben ama cok üstünde durmadı bel fitign var mi falan dedi magnezyum falan da vermedi blmyorm napicm