sorybaby aynı durum bende de var hatta refleks olarak elimle tutuyorum orayı sanki çıkacak gibi bir his oluyor 🙈 ama sanırım normal rahim büyüyüp genişlediginden dolayı oraya daha çok baskı biniyor ve bebis hareket ettikçe o hissi yaşıyorum.30+5 benjm de