Tkckvci incinur0102 doğru valla haklı olabilirsiniz bende hiç doğum yapmadığım için hani soruyorum etrafımdakilere falan ya bu ikinma nasıl oluyor nası Bi his nasıl yapılıyor yani falan dediğimde tuvaletini yaparkenki his gibi diyorlardı. Senin elinde değil istemsiz Bi şekilde o dürtü geliyor zaten diye
incinur0102 Tkckvci evet kesinlikle çok doğru.Ben normal doğum sırasında bebeğim kanalda kalınca açık sezaryana alındım Dr ıkınma bebek tehlikeye girdi dedi ama inan o ıkınma hissi gelince şenlik bir durum olmuyor ikiniyor insan
incinur0102 Meliissaaaa gaz sancısında kalp ağrısına benzer bı ağrıda eşlik eder ondan ayırt edilebilir,bence doğum sancısını her kadın ilk doğum olsa bile anlayabilir,farklı bir gis ve ne yaparsan yap bı kaç sn rahatalama dışında geçmez