ozzlemk çok severim çok da yerdim hamile kalmadan önce ama görümceme doktoru etsiz de olsa sakın yeme demiş bende yemiyorum evde yapıp yiyorum. Yine tercih meselesi tabi 😊 şuna da değinmek isterim dışarı da yenilmesine karşı doktorlar içinde herşey var baharatta iyi değil o kadar ve kaç gün bekletiliyor evde yap ye mis 👌