Simaybalim22 Kızlar selam 30. Haftadayım biraz korku basladı normal dogum istıyorum Allah izin verırse ama doğum esnasında bazen kesik atabılıyorlar dıye duydum o kesıklerı olsun dıkıslerı olsun hıssedıyormuyuz acaba bılen varsa yazabılırmı
Miniklerim22 Simaybalim22 yok kesi atıldığını anlıyorsunuz ama acı hisedilmiyor uyuşukk gbi oluyor orası 2 ciye hamileyim oglumda krside dikişte vardı hisetmedim yani anlamadım korkmayın Rabbimin izniyle saglıkla kucagınıza alırsınız kendinizi motive edin 🌸
fatimahuseynova Simaybalim22 bende kucuk kesik atmisdilar awagya dogru hisetmedim bile sabahsi biraz uzanip kalkinca agriyodu ama fazla diyil.. ama herkesde farkli tabi eltimde dikis cokdu 2 ay oturamadi
Mylifeem @Simaybalim22 3 gün oldu doğum yapalı doğum esnasında ne kesiği nede dikişi hissetmedim şimdi yavaş yavaş dikişleri hissediyorum