Kızlar 38+3 teyiz ilk gebeliğim. Çok tecrübesizim. Sancı dediğiniz nasıl oluyor yani nasıl bir his benim özellikle geceleri kasık bölgesinde ve sanki rahmi in içinde kırık kırık ağrı var gibi tarifde edemiyorum bana mı öyle geliyor acaba diyorum doktor da henüz gün vermedi sürekli bir korku içindeyim..