Seresozge Merhaba , ben 32 haftalık hamileyim 61 kiloyum cok kilo almadım 9 10 kilo arası karnımda çok büyümedi Hastane çantamı yavaş yavaş hazırlamayı düşünüyorum ama anne geceliğini hangi beden almalıyım ? Erken mi daha almak için? Hamile olmadan önce small beden giyiyordum şimdi neye göre alıcam ben ?
Elizveannesi Seresozge M ideal olur. Çünkü doğumdan sonra ister istemez bir parça göbek olucak. S çok dar gelir, hoşta görünmez. M en iyisi bence 👌
Deda Seresozge Bence gecelik alma pijama takımı al çünkü hava hem soğuk olcak hem pijama daha rahat oluyo bende öZenerek gecelik aldım ama giyemedim
blackberry118 Seresozge Hamile urunleri zaten büyük yapiliyor. M aldiklarim inanilmaz büyük durdu Beden değişmiyor yine ayni S alın. Ayni sekilde emzirme atleti ve sutyeni de onceki bedeninizde alin. Lohusa ya da hamileler icin olan ürünler zaten buyuk yapiliyor.
Seresozge Elizveannesi yani l beden büyük gelir değil mi? Ne kadar daha kilo alcam onu da bilmiyorum ama dogumdan sonra hemen düşüyor mu kilo
Elizveannesi Seresozge aldığın kiloyla 70i görmezsin bence canım.. 6,7 kilo da doğumda gitse yine şimdiki halinin, göbek yarıya inmiş halini düşün canım.. Bence m iyi olur. L biraz daha kilolara uygun gibi..
Seresozge Deda yok zTen gecelik almayı düşünmüyorum ben pijama takımıyla daha rahat ederim iki tane önü düğmeli alıcam. Aklıma bedeni takıldı sadece
SinemAyaz 31 haftadayım geçen hafta geceliği netten aldım bende 61 kiloyum çok kilo almadım m beden tam uygun geldi