Merhaba sevgili anne adayları 🌸
Merak ettiğim bişeyi size sormak istiyorum. Bebeğin bir hafta önden gitmesi ne demek yani haftasına göre kilolu mu sadece kiloyla alakalı mı yoksa son adet tarihi yanlış mı hesaplandı. Son adet tarihinden eminim ama neden bir hafta önde onu merak ettim ☺️