Svg bn bn 25 haftamda detaylı oldum ve rahim duvarımda çentikler çıktı 6 aydan sonra ya bebeğin gelişimi gerilicek ya tansiyonun cıkıcak dedi corasprin verdi kanım sulansın die geötimi çentikler bilmiyorm bidaha ultrasona alcaktı ama almadı suan 31 haftalık hamileyim ve kilosu normal en son 29 haftalıkken 1650 40 cmdi yavrum kilo alsn da tansiyonum cıksn demştm dua etmiştim ve 14 13 arası bi tansiyon sorunum var ve erken doğum riskim hamile kaldığımdan beri var kafası kanalda cünkü yetmezmiş gibi sekerim de cıktı sınırda şeker ve tuzu kestim suan tansiyonum 12.13 14,9 oldugunda hastaneye girip yatıcam gebelik zehirlenmesi olabilir 🤭🤗 yani kontrol altına alırsan sürekli ölçersen bi şey olmaz canm