Fatmaaneyyy 16+2 ve bebeğim erkek İlk günden bu yana hiç ağrım sızım yok sadece yorgunluk ve sırt ağrısı vardı . Et tavuk bunlardan nefret etmeye başladım . Daha çok tuzlu ekşi sevmeye başladım bir kilo aldım ya siz ??
Der07 Fatmaaneyyy Benimde erkek , et ve tavuk tiksinmistim , eksi cok seviyordum baslarda kilo almamistim aksine vermistim , simdi toparlaniyorum gerci😬 21+4
Mckeymouse Fatmaaneyyy ben sadece tavuk ve yumurta dan tiksiniyorum ama bilmiyorum ki cinsiyeti önceliğim sağlık ve hayırlı evlat olması tabi ama bi kızım var inşallah biri erkek biri kız olur çok istiyorum 🤲
artikbiranneyim Fatmaaneyyy tüm erkek belirtilerini gösterdi vücudum, herkesle birlikte ben de emindim erkek olacağına fakat kızım oluyor🌸😅 hurafe arkadaslar ben artık inanmıyorum
Luba Bende etten tavuktan yumurtadan tiksindim benim bebişimde erkek hep tuzlu ekşili şeyler istiyordu benim canımda limon turşu gibi limonu portakal gibi yiyordum bizde şuan 30+5 iz☺️