Merhaba kızlar
Bacaklarımda bi kaşıntı var ama yoğun bi kaşıntı değil doktor randevumda söylediğimde test yapalm dedi ama kan değerlerim rutin kontrol edilen kan değerleri kolestaz için bişey göremedim sanırım kolestaz için test istememiş e nabızda çıkmıyor ama araştırınca erken doğum riski falan diyor bi kaç belirtisi de var gözlerimde de sarılık var mesela başından geçen biri varsa yardımcı olabilir mi