anneolmak4 sağlıcakla kucağıniza alırsiniz inşallah içinizi rahat tutun ve çikolata türü tatlı şeyler yiyip uzanın , yavaş yavaş gobeginizden aşağıya dokunun küçük kipirdamalarla tepki verdiğini gorceksiniz, özellikle gece yatarken de sola yatın bu haftalarda