Paramedik16 Bellisima21 canım o kişiden kişiye göre değişiyor aynı gün içinde yürüyorsun zaten ayağa kalktıkça hareket ettikçe açılıyorsun ben 3-4 gün sonra hiç sezeryan olmamış gibiydim ama ben hep yürüdüm hiç yatmadım yani
Nurr_22_22 Bellisima21 uyuşukluk geçince başladım kalkmaya ilk yürüyüşler biraz zor ama durmadan yürüseniz ertesi güne biseyiniz kalmıyor
Berivann58 Bellisima21 bende sezeryan olacağım. Çevremden duyduğum kadarıyla yatma sürekli yürü çabuk toparlıyorsun diyorlar. Ameliyattan sonra hemen ayağa kalkmışlar. Kuzenim ertesi gün sabah oğluma kahvaltısını falan hazırladım işlerimi yaptım dedi
Csknaz Bellisima21 bende sezeryan yaptım ilk gün çok yurdum eşimle asagiya cafe ye indik kahve içmeye Fln eve geldik ertesi gün evi temizledim 1 haftalıkken çarşıda gezdim 20 günlükken denize gitmiştim çok şükür bol bol yürüyün ilk gün