Ebrualparslan1 Bellisima21 banada suyun fazla dediler üst sınıra yakin erken doğum olur fln dediler ama 39+3 oldum ne gelen var ne giden suyumda normale dönmüş hiç birşeyde yapmadım
melekkalp227 Bellisima21 benımde suyum fazla şekerden şüphelendiler Allah’a şükür şekerim çıkmadı hala fazla 33 haftadayım
ronii47 Bellisima21 37+3 benimde suyum fazla hatta sınırda dedi. Şekerden dolayıymış. Karbonhidrattan uzak dur dedi. Geçen hafta kontrolüm vardı gitmedim. Bu perşembe gidecem bakalım ne diyecek.
HcrHcr Hafta civarı bende yaşadım. Meyveyi ve şekeri kestim o dönem çok meyve yiyordum sonra düzene girdi. O dönem çok endişelenmiştim merak etmeyin düzene giriyor. Şekeri azaltınca düzeldi benimki.
Aryast Benim de suyum fazla, şeker yükleme testi yaptırdım dün. Bir süredir de aslında dikkat ediyorum beslenmeme ama suyunda bir değişiklik olmamış yine de 🥺 bu şekilde olup sağlıklı doğum yapan çok kişi var biz de inşallah onlardan oluruz
iremcannn1907 Benimde öyleydi kızlar 41. Haftada doğum yaptım bebeğin kilosu fazla oluyor biraz, 4 buçuk kilo doğdu
Semaaozz Aynı şekilde benimde suyum fazla ve bu durumu şekere bağladılar.bi müddet dikkat ettim normalleşmişti ama ister istemez bozuluyo diyet..Bi de karnım çok sertleşiyo bu da mı su fazlalığından oluyo acaba 😔