Celikk66 SNMK Süt ve yumafi tencerede pisiriyorum lapa olana kadar sonra icine tarcin bitter cikolata üstünede muz elma koyyuyorum leziz oluyor☺️
bendiyebiriii SNMK ben yoğurda katıyorum. İçine muz da dilimliyorum öyle yiyorum. Bazen kuru meyve de atıyorum. Pratik oluyor akşamdan yaparsanız yulaf zaten yoğurttan dolayı baya ıslanıp form değiştiriyor iyi oluyor😊
Durubebegim SNMK 4 yemek kaşığı yulaf yarım su bardağı süt bir de evde olan meyveler ve üzerine bal tarçın afiyet olsun 🤤
-_Esra_- Merhaba 4yemek kaşığı yulaf 1bsrdak su 1 kaşık. Bal Evde ne meyve varsa içine karıştır doğrayıp Biraz da fındık fıstık ya da ceviz
nilsmomy SNMK 1 su bardağı süt 3 yk yulaf 1 tatlı kaşığı kakao ve 1 tatlı kaşığı bal/şeker. Puding kıvamına gelene kadar pişir üzerine meyve dilimle afiyet olsun😋 ennn sevdiğim halidir bayılıyorum puding gibi oluyor😍
Eceecim SNMK bayıla bayıla yiyorum hem de. Gebelik öncesi spor geçmişim de olduğundan alışkınım çok da faydalı. Sütle pişirip lapa şeklinde yapıyorum. Kuru meyve kuruyemiş de koyuyorum. Bal yerfıstığı da çok yakışıyo