Merhaba arkadaşlar her ayın 10u düzenli adet oluyorum şubatın 6 sında ilişkiye girdik içime değil ama kenarlara boşaldı eşim.. 10 Şubat’ta adet olmadım 13 ünde de primolut geciktirici kullandım 15 inde son kez kullandım ama hala regl olmadım fazla akıntım var hamile olabilir miyim?