Berbag 39+3 te sezaryen yaptım. Bebek çook yukardaydı. Rahim kaslarım hiç yumuşamadı, açıklık hiç olmadı. Doktor sana 4 gün suni versem yine de normal olmaz dedi. Bende doktoruma güvendim sezaryen oldum. Pişman değilim. Ama doğum şeklini akışına bırakmak gerek diye düşünüyorum. İlla şu olsun diye zorlamamalı. Bebek nasıl gelmek isterse🫶🏻