Eedanurrrrrr Benim önerim almamanız gereken bir model olacak. Kraft sunday almıştım kurunca gayet beğendim. 3 yaşına kadar yatıracaktım ama oğlum içinde uykuya dalmak istemiyor. Bir tarafında indirme özelliği olmadığı için ne kadar egilsem de bebeğimi uyandirmadan içine yatiramiyorum. Bu yüzden beşik 2,5 yıldır öylece duruyor. Nasipse 5 ay sonra doğum yapacağım o zaman biraz kullanırız. Yani anne yani kullanmayacak olsanız bile “anne yanı” özelliği olan bir park beşik seçmenizi öneririm