Vaveylaanur canım ya 😔 keşke Ankara’da olsaydın, çok güzel ve uygun tıp merkezi var bnde şehir hastanesi takipliyim hiç bı şekilde ne ilk çocuğumda nede simdikinde vermediler verselerde gerçekten o kadar kotuki masustan en kötü yerini pozluyolar uzaylı gibi çıkıyor
İşte ben ayda bı kere o tıp merkezine gidiyorum çünkü devletin verdiği hiçbir ölçüm tutmuyor, 160 TL muayene ücreti 50 tlde renkli ultrason için ücret veriyorum sende bı arastirsan sizin oralarda belki vardır en azından 1 kere gitsen bile elinde düzgün bı fotosu olur