DuyguAsel Kızlar 36 haftalık hamileyim bazen vajinamda sızlama hissediyorum bi anda bi sızlama oluyor sebebi nedir yaşayan var mı
Bkmcnkr DuyguAsel bende 31. Haftadayım bu hafta başladı arada oluyor. İlk gebeliğim olduğu için bilmiyorum acaba yalancı sancı dedikleri mi bu
68selda06 DuyguAsel çok normal canim dogum yaklaştıkça oluyo rahim dogum icin kendini hazirliyor ben iki dogum yaptım 3. Allah izin verirse normal sizlama ağrı baskı olabiliyor
Dmrbs18 DuyguAsel benimde oluyo 34+2 benimde . Benim bebegij başı assadaymıs ondan olduğunu düşünüyorum
DuyguAsel Bebeğin çıkacağı yerde böyle evet lazer acısı gibi bi sızlama sebebini bilmiyorum ama merak ediyorum
Freshmomy Benim kasıklarımndan iç bacağıma doğru elektrik çarpar gibi ağrı oluyor arada ama hemen geçiyor 36+4 haftalık bebiş
DuyguAsel Şuan 36 haftalık acaba 40 hafta olmadan mı gelir normal doğum pozisyonunda ve bu sızlama yeni olmaya başladı can acıtıcı oluyo bazen doğumun yaklaştığının belirtisi mi ilk doğumum tecrübesizim o yüzden soruyorum
busranur_19 DuyguAsel Evet aynı benimde oluyor böyle sızı gibi bir şey düşüyor gibi bebek doğum pozisyonunda benimde başı baskı yapıyor sanırım :( Çok yürüyünce falan artık kendini hissettiriyor