iremuziii 37 haftaya giriyorum pazartesi şeyimin içindeki kemikler bi ağrıyo yatakta dönemiyorum ağrıdan. Normal midir bacılar :)
Guld3niz iremuziii bende 32 haftalığım 2 haftadır benimde kemiği ağrıyor sizin dediğiniz gibi yataktan dönemiyorum ağrıyor pazartesi gidecem doktora ne diyecek bakalim
Nis iremuziii aynen doktoruma sordum normalmi diye dogumdan sonra gecmezse ortopediye görün dedi normalmiş
nur34_ iremuziii bugun yasadim ve suanda agriyor gercekten kemik agrisini bile hissediyorm tuhaf ama dayanilmick bisey degil rahatsz edici sadece
iremuziii nur34_ valla acısından dün sağdan sola dönemedim sabaha kadar öyle yattım. 😅 Uykuda zorluyor
Deryaa34 Bende 36. haftadayım benimde çok ağrıyor,batıyor özellikle yürürken çok daha fazla oluyor,32.haftadan beri çekiyorum dr sordum normal ,yapacak bişey yok dedi😢😔