Nerde ne zaman derken sonunda Allahın izniyle bende doğurdum 😀
Bu sabah 9.30 da uykudan uyandım uyandığımda hafif hafif sancılar girip çıkıyordu. Kalktım evimi topladım yatağımı topladım oğlumu öptüm kokladım. Sonra doğum sancısı olup olmadığını anlamak için. Kasılma ölçer programı indirdim. Her sancida uygulama girdim ne göreyim uygulama alrm veriyor ve doğum başlıyor 😀
Eşimi aradım aileme haber verdim. Bi yandan Bi telaş ev topluyorum 2 3 saat bu şekilde geçti saat öğlen 1 gibi hastaneye geldik acilden alındım doktor alt muanede 7 cm açıklık olduğunu ıkınmamam gerektiğini söyledi. Bi anda hepsi bir telaş direk yatağa aldilar ve göz açıp kapayana kadar bir avazda dogurdumm😀
Rabbım bu yolda kimseyi koymasın bebeklerimize hayırlı sağlıklı ömür nasip etsin inşallah ❤️😍🥰