Malesef ilk bebeğimi 35. Haftada karnımda kaybetmiştim bir yıl sonra tekrardan hamile olduğumun haberini aldık çok şükür 🙏🏻 7+2 haftalık hamileyim bebeğin kalbinin attığını gördük ama doktorum zararlı diye dinletmedi geçen hafta ama bir kaç gündür karnım inanılmaz şiş doktoruma telefonla danıştım normAl olduğunu söyledi ama sürekli korkularım oluyor internette araştırdığıma göre bebeğin ölmesi durumunda şuan bir sonraki ultrasona kadar farkedilmezmiş ya öyle bir durum varsa çok bir belirtim de yok gebeliğe dair .. kafam çok karışık bir acile gitmeli miyim ?