Yenianne098 Merhaba kızlar karnımda iğne batma gibi ağrılar oluyor ve akıntım daha çok çoğalmaya başladı sanki sürekli sırtım ağrıyor biri etimi koparıyorcasına benim gibi olan var mı ya bunlar doğum habercisi mi bebeğin hareketleri de azaldı
dlrilkrmrt11 Yenianne098 doğum belirtileri bu şekilde olmuyor canım 🌸🌸 doğum da bele vuran ağrı oluyor ama adet sancısı gibi gelen bir ağrı oluyor onunla ama iki üç katı hem normal sancı hemde suni sancı çekmiş biri olarak normal sancı için de biraz erken bir zaman olabilir 💓