Ebruoztrk__ hamilelikte herkes normal diyor ama bilemiyorum benim normalde aşırı şişmem oluyordu beni kalp ve damar cerrahisine yönlendirdiler ama açılmam oldu sancılarım erken basladı hastaneye yatıp çıktım o yüzden gidemedim artık dinlen yat bişi yapma dediği içinde gitmem gibi eğer dogumdan sonra devam ederse kesin giderim