Nasılsınız kizlaarrrr bizde gelen yok çarşambayı bekliyoruz artık suni için çok şükür bizim kızın keyfi de yerinde akşam bel ağrısı girdi yoğun sekilde acaba mı dedim hani baslangic şekilde ama yok son günlerin çekilen ağrısı muhtemelen sizde durum ne bakalım doğum ne zaman bebekler nasıl