Busel Nisanda doğacak Allah izin verirse ama uzun kollu zibin almamışım hiç kısa kollular var kısa kollu zibin üstüne normal uzun kollu giydiririm diye düşünüyorum illa uzun kollu zibin lazim mi sizce ona gore alayim
PrensesAnnesiiiiiiiii Busel benimde inşeAllah Nisan başı görünüyor doğrusunu Allah bilir. Bende kararsızım ama yarim kol zıbın giydirirm diye düşünüyorum kundak battaniye vs sıcak olur
Sumeyye1234 Busel bence 1-2 tane alsanız iyi olur tabi yaşadığınız şehire de bağlı ama nisan mayısta havalar cok ısınmış olmuyor yenidoğan icin
nur34_ Busel valla kuzum bnde nisan sonu dogumum istanbulda nisan soguk oldugu icin 8 9 tane uzun kolllu aldm bn
Busel PrensesAnnesiiiiiiiii ya bende öyle dusundum yeri gelir yakarız dogalgazi zaten o zamanlar diye düşünüyorum da sadece zibin konusu karıştırdı kafamı
PrensesAnnesiiiiiiiii Busel ama bende uzun kol zıbın da var oğlumdan kalma havalar soğuk olursa uzunu bu giydirirm diye düşünüyorum inşeAllah sizde isterseniz bı kaç tane alabilirsnz ne olur ne olmaz
Busel Sumeyye1234 bende onu düşünüyorum 2 3 tane alsam 03 Ay yeterli olur mu acaba fazlasına da gerek yok gibi haziranda çok sıcak oluyor bizim evimizde çok sıcak olan bir ev
Sumeyye1234 Busel en fazla 3 tane yeterli olur onuda anca dışarı cıkarken giydirirsiniz zaten evde gerek olmaz