alisaorkhan 23+3 olduk daha, bu gün doktor plasentada 40mm kalınlaşma var dedi😔 Bebeğimin kilosu filan herşey yerinde ama plasenta duvarı kalınlaşmış doktorum büyük ihtimal kan uyuşmazlığındandır dedi. Daha çok erken değilmi ya 23+3 çok küçük daha beslenemiyormu şimdi? Beslenemezse haftasından büyük olmazdı dimi ama? Doktor içim hiç rahat değil dedi😔 kan sulandırıcı filan verdi birde bir kaç ilaç,hiç bu haftalarda plasenta yaşlanması yaşayan oldumu? Bildiğim kadarıyla son haftalarda oluyor. Biz daha çok küçüğüz ya,küçücük ayaklarını parmaklarını gördüm ultrasonda içim parçalandı,eve geldim sanki orda yeteri kadar iyi değilmiş gibi geliyor bana,plasenta yaşlanlnca beslenemiyor oksijen alamıyor üstelik bir defa kordon dolanmasıda var.
Kuzucumveben alisaorkhan mutlaka iyidir o üzülme canım atlatırsınız çok sıkıntı yapıp kendinize bebeğinide sıkma