Merhaba arkadaşlar sürekli okusam da sorsam da hala maalesef kendimi rahatlatamıyorum.
İlk gebeliğim ve kilolu hamile kaldım şuan 105 kiloyu rahat bulmuşumdur diye düşünüyorum . Bebeğim bugün 24+3 haftalık olacak fakat ben hala sizler gibi tekmesini , karnımın içinde oradan oraya geçmesini maalesef hissedemiyorum. Kendim de sağlıkçıyım ebe arkadaşlarım ve doktor arkadaşlarım 28. Haftaya kadar net hissetmemem çok normal hem ilk gebeliğin hemde kilolusun diyor ama maalesef ben çok üzülüyorum.
Çikolata ye soluna yat , gözlerini kapat kendini dinle diyen arkadaşlar oldu ama nafile 🤦🤦
Benim gibi bebeğini geç hisseden başka arkadaşlar aramızdaysa lütfen bana motive verebilir mi kaçıncı haftada hissettiğini vb şeyleri , herkesin erken haftalarda hissettiğini yazdığını okuyunca daha da üzülüyorum. 😥