İyi geceler arkadaşlar 3 şubatta epidural sezeryanla doğum yaptım. Oğlum kanala giremedi ve çatım dar olduğu için 39+0 ile sabah doğuma alındım. Epidural iğne esnasında kendimi serbest biraktığım için hiç canım yanmadan anestezim gerçekleşti hatta ameliyat ekibi çok memnun kaldı insanlar gereksiz stres yapıp kendini kastığı için omurgaya giriş bazen zor oluyor dediler hiç birşey hissetmeden oğlumu 3-5 dk içinde yanıma verdiler.. ayrıca sezeryan esnasında dokunulduğunda bile belli belirsiz hissediyordum aslında hiçbişey hissedilmiyor arkadaşlar o kadar net söyliyeyim sıfır acı.. sezeryan sonrası ara ara epidural aldım biraz yan etkisi oldu aslında dozu fazla almışım normal ağrı kesici ve kas gevşetici yeterliymiş benim bünyeme doktorum ertesi sabah hemen kesti epidurali.. uyuşturduğu için yürümemi zorlaştırdı ama ilk kalkış çok kolay oldu yan etki sebebiyle sonradan biraz zorlandım.. ve şunu söyliyim en azından benim için geçerli olan şey bu sezeryan acısının inanılmaz abartıldığı … bebeğim sarılık oldu ilk 5 gün 2 kere ilçe dışına hastaneye gittik kontrolümüze gittik ayrıca deprem olduğu için 3. Ve 4. Gün bebekle sokaklarda arabada süründük bi sıkıntı olmadı.. ödemde inince rahatladım 7 kilo verdim 1 haftada zaten 10 kilo almıştım.. şimdilik herşey yolunda lütfen gözünüz korkmasın doktorumunda güvencesiyle bu süreci atlattık herkese hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim 🙏🙏🙏