busrakrrs benim kendi sancım vardi ama agri eşiğim yuksek olduğu için hisssetmiyomusum suni sanci verildi 3 cm di acilmam gittigimde zaten aksam 11 de yatis oldu sabaha karşı 5te ogluml odamiza geçtik benim sancinin serumu cok acilmadi baya yavas akiyordu birden gelip yakmasin dedi ebe biraz uyudum biraz egzersiz yürüyüş yaptim odada sonra acilmam 6 cm olunca yataktan kalkmadim daha o arada da sancim baya gelmeye başladı yarim saat surdu surmedi hemen doguma alindim 9 cm acilma ile öyle aşırı zor bir doğum olmadi rahat guzel ilerledi çünkü hatim indircektim nerdeyse telefonum yanimdaydi doğum icin ne kadar dua sure ne varsa hepsini okumustum doguma kadar🤭