0Annesi0 Adanaya yaşayıp Adana şehir hastanesinde aşılama yada tüp bebek yaptıran var mı ? Varsa bana bilgi verebilir mi rica etsem🙏🏻
merve211 0Annesi0 ben Adana’da yaşıyorum tüp bebek yaptırdım ama kışla başkentte şehir hastanesi hakkında hiç bir fikrim yok
Hulyakkus 0Annesi0 şükür kızımız oldu 😊 5 sene oldu.gerçi şu an üçüncüyü doğurdu tüp bebek ten sonra iki defa normal yolla hamile kaldı