Edda28 Aysl123 merhaba canım bende 35+2 de gittim 2700 dedi gayet normal maşallah pazartesi yine gidicem bakalım 36+2 oluyoruz 3 olmuştur heralde🥰
Summerwine Aysl123 34+4 te 2575 Gr çıkmıştı doktorum normal olduğunu söylemişti sizinkide normal yani
Edda28 Aysl123 hergün iki bardak süt özellikle geceleri muz ceviz çiğ badem helva portakal ve yoğurt ben faydasını gördüm baya iki haftada 700 gram aldı bunlarla
Aysl123 Mine34 siz bizden onde gidiyorsunuz masallah biraz da bebeklerin yapisindan kaynakli heralde 😘
Bcblog Sanırım benim bebeğim biraz minnak 32 de gittim en son 1650 gr dı sizlerinkini duyunca baya az geldi hamileliğimin başından beri iştahım hiç açılmadı midem cayır cayır yanıyor ne yesem ve hep tokluk hissi şişkinlik var sanırım o yüzden bebeğede kilo aldıramıyorum çok yiyemediğim için 😔
Mahsati Bcblog canım bunu hiç dert etme, son haftalarda fazla kilo alınıyor zaten Normal doğum düşünüyorsan, bebiş sağlıklı olsun, kilosu biraz az olsa da olur, sen yine de az yesen de sağlıklı beslenmeye dikkat et 🥰