Udemet yok merak etmeyin cok kişide gördüm yengem olsun arkadaşım olsun sadece bazısı biraz düşük bazısı normal doğum ağırlığı doğdu geri kalan bişeye şahit olmadım hatta doktorum bana bunu söylememişti bile gerilirim diye doğumdan sonra söyledi, bence sorun olmayacaktır rahat olun 🤗