Pera2 Merhaba, bebeğiniz kaçıncı haftada baş aşağı olan normal doğum pozisyonunu aldı? 29+3 deyim. Bebeğim hangi pozisyonda bilmiyorum. Başaşağı olduğunda hisseder miyim? En son kaçıncı haftaya kadar dönebiliyorlar?
Eldgrn Pera2 26+5 de dönmüştü 39+4 olucaz hala dönük bekliyoruz doğum zamanına kadar vakti var 37. Haftada dönen var
hunilimom Pera2 büyük kızım 36+4 de baş geliş oldu küçük 27. Haftada hareketlerinden hissedersin dönmüş olsa yanların da hareket ediyor
Senacnl Pera2 kaçıncı haftada döndü bilmiyorum doktorum söylediğinde uzun zamandır başı aşağıdaydı dedi 33.haftadayım hala aşağıda daha dönmez dedi doktor ama bakalım nasip kısmet
Pera2 Ikra33 sonrasında eski haline dönmüyor değil mi? Bir kere başaşağı olunca öyle kalıyor mu acaba
Pera2 hunilimom bazen üstten vuruyor bazen alttan vuruyor ama elleri mi ayakları mı bilemiyorum. 30 dan sonra dönmesi zor diyorlar ama sizin 36 da dönmüş çok sevindim
hunilimom Pera2 32-33 den sonra daha zor oluyor yeri dar ve kendi büyük oluyor eğer midene hala baskı varsa alltta yoksa kafası hala yukardadir
Aysun56 Pera2 32de baş aşağı oldu kanala girdi hissettim doktorum hiç bir iş yapma yürüyüş falan da erken doğum olmasin yeni bu hafta yapabilirsin dedi ben de tamamen halsiz hissediyorum oturmak alışkanlık yaptı😄
Umrangunes Haftada gittigimde bas aşağı duruyordu bugun gittim 34. Haftadayim tamamen normal doğum pozisyonunda görünüyor bebegin yüzü sırtıma dönük baş aşağı duruyor yani