Haticeozturk Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak muzun içindeki kırmızı lekenin aids virusu ile alakali olduğu söylentileri var o virüsün insan vücudu dışında 2 saatten fazla yasayamiycano okumuştum bir ara öyle iddalar vardı annemde ediliyo muza vs diye bugun yediğim.muzda sonradan fark ettim kırmızı lekeyi ister istemez korktum sizin herhangi bir bilginiz varmi
Mavisilegamzeli Haticeozturk Allah’ım bütün yararlı meyveler de birşey çıkıyor daha şimdi muz yedim. Akşam da nar yedim nar ile ilgili yazılar paylaşıldı lütfen meyvelerle uğraşmayın artık 😂
Mavi20 Haticeozturk bi ara bende duymuştum bunu bi kaç sene oldu muz giyememiştim uzun süre ama inamıyorum ya dediğiniz gibi insan vücudu dışında max 2 saat yaşayabiliyormuş. İçin rahat olsun gerçek olsa kaç senedir insanoğlunun köküne kıran girmişti 😂
doganursezmag Haticeozturk canım yok öyle birşey. Bulaşma yolları 3 şekilde: cinsel ilişki, anneden bebeğe kan bağı, aids taşıyan kişinin kanının diğer kişiye kan yolu ile verilmesi şeklinde. Yani oral bir şekilde o bulaşmaz
Haticeozturk Daha öncede ablamda ortasında iken fark etmiştim.tukurdum ama bisi olmadi face de bir grupda paylasmisdim antalyali olan arkadaslar soguk aldiginda falan oyle oluyo asli yok demisdi ama insan ister istemez korkuyor
ebrarecem İthal muzlarda öyle bir söylenti vardı yerli muz için duymadım yerli muz tercih edebilirsin
deletenmom1841 [bilinmeyen] Burdan sizlere ajdar dan çikita muz şarkısını armağan ediyorum 🤷♀️ @Tosbik