NergisO Merhaba kızlar 36+0 haftadayım. Birkaç gündür sürekli bi ıslaklık hissediyorum. Önceki vajinal akıntılarım gibi bir şey değil renksiz, su gibi. Normal bi durum mu yoksa acaba sızıntı şeklinde suyum geliyor olabilir mi? Bu durumu yaşayan oldu mu?
Merveincim NergisO su gelmesini şöyle ayrıştırabilirsiniz mesela idrarınızı yaparken durdurup tutabilirsiniz ama suyunuz geldiğinde bunu yapamazsınız öyle anlayabilirsiniz
heleminnosminnosminnos NergisO bugün benim de oldu gitmedim tekrar etmedi ama. Renksiz kokusuz dupduru birden aktı tutamadım karışa yakın ıslaklık oldu, tekrar ederse gideceğim bende
Lireb Bende 38+3 te öyle olmuştum az az gelmiş anlamadım ertesi gün daha fazla gelmeye başlayınca doktora gittim suyum azalmış normal doğum beklerken sezeryana alındım.bence bi kontrol olun
NergisO Hilgl Lireb Sizin de akıntı şeklinde mi geliyordu? İlk gebeliğim olduğu için bir tecrübem de yok ayırt edemiyorum ama pek normal gelmiyor bu akıntının miktarı ve kıvamı. Günlük ped kullanmasam çamaşırımı ıslatacak kıvamda. Su şeklinde azar azar ve sürekli olarak geliyor olması biraz kafamı karıştırdı. Pazartesi kontrole gideceğim
NergisO Merveincim birden gelen bir şey olmadığı için anlayamıyorum sızıntı şeklinde bi ıslaklık oluyor birkaç gündür
Dmrbs18 NergisO bende bundan korktuğum için doktoruma demiştim su bianda gelir az az gelmez dedi tutamazsın anlarsın geldiğini dedi sızıntı olabilirmi akıntıyls dedim yok dedi
Lireb NergisO benimki sanki altıma kaçırmışım gibi ama az az geliyordu anlamadım bi anda gelmesini bekledim ama suyum geliyormuş aslında
NergisO Dmrbs18 ben de öyle biliyordum ama bazı kadınların sızıntı şeklinde de gelebiliyormuş suyu o yüzden acaba yavaş yavaş suyum geliyor da anlamıyorum mı acaba diye bi tedirgin oldum
Merveincim NergisO isterseniz bi hastaneye gidin Nst den bakıp sonra suyunuzu. Gelip gelmediğine bakarlar. Hem içiniz rahat etmiş olur. Burda ne yazsak boş doğrusu. Yanlış yönlendirmeyelim
NergisO Lireb evet tam olarak benim de öyle acaba altıma mı kaçırıyorum dedim ama birkaç gündür de sürekli altıma kaçırıyor olamam herhalde dedim ay kafam karıştı 😂
NergisO Merveincim 4 akşam önce sancılarım vardı hastaneye gittim Nstde de sancı çıktı öyle olunca yatışım yapıldı gece kontrol altında tutmak için ama açılmam vs yoktu sonra sancılarım hafifleyince çıktım. Şimdi de bu su olayı kafamı karıştırdı benim oğlum biraz sabırsız sanırım erken gelmeye niyeti var gibi
Merveincim NergisO ben kızımı severken elimi karnıma koyup bak kızım şu haftadan önce gelme, ben sana gel dediğimde gel öncesinde gelmek yok diye tembihliyorum 😂😂
NergisO Merveincim 😂😂 hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler inşallah. Benim de takvime göre 17 Mart görünüyor doğum ama rüyamda oğlum şubatta geleceğini söyledi pazarlık yapıyorduk tarih için 😂