Kızlar selam biz bugun 36+1 olduk dün doktor kontrolum vardı nst ye girdim arada bi çok kucuk kasılma sancım vardı ama ben hissetmıyorum karnım arada top gibi sertlesıyor cok sık olmamak sartıyla doktorum catı baktı catın uygun 1 cm acıklık var ama sorun degıl normal istediğin için o ne zaman isterse doğar dedi sizce ne zaman gelır deneyımlı arkadaslar var mıı