AyazArya Merhaba kızlar bir sorum olacaktı 30+5 haftalık hamileyim 2 gündür kasıklarımda bir ağrı var yürümekte, hareket etmekte bile zorlanmaya başladım pazartesi doktora gidicem ama yinede sormak istedim sebep ne olabilir bilgisi olan var mı ?
Sureyya1 AyazArya kemikleriniz genisliyo olabilirbpelvis agrisi deniyor artik bebek iyice buyudugu icin olabilir doktorunuz daha uyi bilir tabi gecmis olsun
AyazArya Sureyya1 evet hafif ağrılarım oluyordu ondan sebep olduğunu düşündüm ama 2 gündür baya üst bacaklarıma vurdu ağrısı yürüyemeyecek duruma geliyorum resmen korktum açıkcası