Mila_01 Arkadaşlar lavman nasıl yapılıyor yani zor oluyor mu Doğuma dair her şeyi düşünmekten kendimi alamıyorum
ozgeya Mila_01 makatınızdan içeriye sıvı veriyorlar,sadece sıvının soğukluğunu hissediyorsunuz acı vermiyor.birkaç dakika sonra ishal gibi içiniz sökülüyor.yani acı veren rahatsız eden birşey değil.
HasCan Lavman kabız olduğunda uygulanir, kalın bağırsağın temizlenmesi icin anüsten sivi gönderiyorlarki dışkın sıvılaşıp kolayca cıkabilsin ..
Mila_01 Doğum esnasında istemsiz tuvalet yapılmaması için yapılan bir işlem ama acı oluyor mu veya herkese yapılıyor mu onu merak ettim
ozgeya Mila_01 normal doğum yapacak olanlara yapılıyor,çünkü doğumda fazla ıkınıyorsun,o sırada büyük tuvaletini yapmaman için bir önlem