Şu an 33 haftalık gebeyim. İlk defa 18 haftalıkken çok hafif hissetmiştim bebeği. Çok çok nadir hissettim ara ara. Ama sürekli hissedeyim istiyordum. İnanın bana 24.haftayı falan bir geçin coşacak bebeğiniz :) şu an hareketlerden uyuyamıyorum resmen sabırsızlanmanızı anlıyorum ama bugünler cok cabuk geçiyor. Sol tarafınıza dogru yatın ve bol bol uyuyun :) bebeğin hareketlerine uyandığınız günler gelmeden cabuuuukk